fbpx

Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till globalt bolag

Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Samsung

Samsung är en global ledare inom tekniska produkter och lösningar som värdesätter sina anställdas kompetens och söker utveckla sina medarbetare. Affärsfilosofin är att ägna talang och teknik för att skapa överlägsna produkter och tjänster som bidrar till ett bättre samhälle. Har du ett brinnande intresse för teknik och marknadsanalys? Söker du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett globalt och tryggt företag? Då är detta en möjlighet du inte vill missa.

Om tjänsten

I denna tjänst kommer du erhålla möjligheten att utvecklas inom ”Customer satisfaction”. Du kommer att undersöka, avhjälpa och bemöta olika fall av kundmissnöjdhet, det kan vara tankar och åsikter mot produkt, tillverkning, bemötande eller andra orsaker och konsekvenser som kan kopplas till produkten. Du kommer att titta på fall av tillkortakommanden gentemot kund och kontemplera dem ur olika perspektiv för att kunna kapsla in och förstå kunders förväntningar, preferenser och motviljor. Fallen kommer du tillhandahållas genom marknadsundersökningsverktyget VOC (Voice of the customer). Detta i syfte att förbättra kundupplevelsen och tillhandahålla första klassig service.

Vidare är några vanligt förekommande arbetsuppgifter insamling av information som rapporter, fakta, lagar, utsagor och annan dokumentation för att hantera fallet korrekt. Du kommer konstant arbeta med att etablera och upprätthålla goda kundförhållanden, bedöma korrekt kompensation, assistera ”1st line”-medarbetare med svar gentemot frågor avseende klagomål, försäkringar och annan VOC-relaterad information.

Vem söker vi till denna tjänst?

Vi söker dig med god erfarenhet från kundtjänstarbete, du är en lojal, punktlig och pålitlig individ. Du kan med erfaren aktsamhet hantera service- och anspråksärenden. Du kan hantera inkommande VOC fall från olika källor dessutom är du komfortabel med att ta över påbörjade ärenden och avsluta dem.

Vidare ser vi att du klarar av att hantera stressfyllda situationer, du kan bygga långsiktiga kundrelationer samt upprätthålla dem. Du bör även vara van vid att logga samtal, antingen under tiden eller i direkt anslutning till samtalet samt vana vid att jobba mot en täckningsgrad på 100%.

Krav

  •  Erfarenhet av kundtjänstarbete som ovan nämnts
  •  Flytande i Engelska och norska i både tal och skrift
  •  Det är meriterande om du kan svenska

Villkor och förmåner

Detta är en visstidsanställning med omgående start och två år framåt. Du kommer bli anställd av oss på Jobzone och uthyrd till Samsung som konsult. Det finns en god möjlighet till förlängning. 

Samsung är en global ledare inom sin bransch och tillhandahåller goda möjligheter för dig att samla på dig värdefull kunskap och erfarenhet, ett modernt ledarskap och värderar din kunskap. 

Lön enl överenskommelse 
Måndag – fredag, dagtid
 

Ansök tjänsten redan idag!

Sista ansökningsdag: 2021-08-06

Ansök här!
Anställningsform
Visstidsanställning längre än 6 månader

Anställningens omfattning
Heltid

Antal lediga befattningar
1

Sysselsättningsgrad
100%

Ort
Stockholm

Land
Sverige

Referensnummer
2021/275

Publicerat
2021-07-06

Sista ansökningsdag
2021-08-06

Om Jobzone:  

Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.

Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?