fbpx

Kundsupport/Service - Lediga jobb

Jobzone har en bred repertoar av kundsupport- och servicetjänster. Träffar du inte våra medarbetare i en reception, butik eller i kundtjänsten på ett elektronikföretag är vi säker på att du kommer se dem när du kollar fotboll, hästar, hockey eller går på konserter! Jobzones medarbetare finns nämligen på samtliga evenemang på de stora arenorna i Stockholm och ger besökarna den allra bästa servicen.

Hos oss kan du bland annat jobba som kundtjänstmedarbetare inom olika segment, receptionist, arenavärd, teamledare, premiumvärd, biljettförsäljare eller butiksmedarbetare.

Service är både roligt, ansvarsfullt och socialt. Är du vår nästa stjärna?

    Rensa alla
  • Finsktalande kundtjänstmedarbetare med kunskap av SAP till norra Stockholm

    Finsktalande kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av SAP sökes till ett längre uppdrag hos vår kund i norra Stockholm. 

    Om tjänsten

    Dina arbetsuppgifter består av att ta emot och hantera ordrar i ordersystemet SAP. Du kommer även tillsammans med dina kollegor sköta leveransbevakning, ge support och enklare rådgivning till våra kunder. 

     Att du är finsktalande är kravbelagt för denna tjänst. 

    Du kommer bli anställd av oss på Jobzone och uthyrd till vår kund under 6 månader. För rätt kandidat finns goda möjligheter till fortsatt anställning direkt hos vår kund efter uppdragets slut. 

    Vem söker vi till denna tjänst?

    Vi söker dig med några års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter. Du är flytande i tal och skrift på finska. Du är van att ge kundservice i toppklass och är en duktig lagspelare som trivs att jobba och samarbeta med dina kollegor på avdelningen. 

    Villkor och förmåner

    Tjänsten är på heltid, 37,5 h.

    Start omgående. 

    Under maj till september tillämpas sommartid 08.00-16.00.

    Vi intervjuar kandidater löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag!

    Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Fredrik Ljungar 070-167 85 03

  • Serviceminded orderadministratör till kundföretag i Kista

    Är du en skicklig administratör, duktig på Pivo-tabeller och har ett intresse inom logistik? Då kanske det är dig vi söker? 

    Om tjänsten

    Som orderadministratör hos vår kund är du ansvarig för ett brett utbud av administrativa och affärsstödsrelaterade uppgifter för att stödja företagets kunder.
    Du kommer bl a att övervaka orderstatus, kommunicera eventuella utmaningar till kunder och interna intressenter samt ha en överblick kring order och prognosstatus för att göra en korrekt kortsiktig plan.

    Arbetsuppgifter

    • Orderhantering
    • Prisinformation
    • Leveransinformation och uppdateringar
    • Tidsprognoser

    Vem söker vi till denna tjänst?

    För att lyckas i rollen har du:

    • Flytande kunskaper i svenska och engelska då det används i den dagliga kommunikationen
    • Minst 3 års erfarenhet ifrån en administrativ roll, gärna inom order/logistik
    • Goda kunskaper i Excel är ett måste (särskilt Pivot & vlookup)
    • Kunskaper i SAP är meriterande

    För att trivas i rollen tror vi att du som person är:

    • Serviceminded
    • Noggrann
    • Ordningsam och strukturerad

    Villkor och förmåner

    Detta är ett konsultuppdrag med start omgående där du blir anställd av oss på Jobzone och arbetar hos vår kund i Kista

    Start: Omgående
    Omfattning: Heltid
    Lön: 25-29.000 kr/mån beroende på erfarenhet
    Placering: Kista

    I den här rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och därför vill vi att du motiverar dig väl redan i ansökan till oss. Varför passar just du för uppdraget?

  • Trevliga kundvärdar sökes till stort varuhus i södra Stockholm

    Vi söker nu ett flertal kundvärdar/entrévärdar till ett välkänt varuhus i Storstockholm. 

    • Bemöter du människor på ett positivt sätt?
    • Tycker du om att jobba utomhus?
    • Vill du bli en viktig del i ett härligt gäng?

    Har du svarat ja? Läs vidare…..

    Om tjänsten

    För att hantera ett jämnt inflöde samt hålla koll på antal kunder i butiken behöver vi ett flertal värdar som står vid alla ingångar och utgångar och är behjälplig med vart kunderna ska.
    Du kommer bli den fösta personen som kunden möter så det är viktigt att vara välkomnade och trevlig, men även bestämd och tydlig. Det finns tydliga restriktioner på maxtak på 500 kunder i varuhuset som måste följas till 100%

    I vissa fall regleras inflödet och man släpper på några åt gången. 

    Arbetsuppgifter

    Prata och informera kunderna om vart de ska beroende på deras ärende. 
    Prata/lyssna i komradio för att vara uppdaterad på vad som gäller för stunden.
    Uppmana/informera om att vi helst vill att en/sällskap kommer in i varuhuset. 
    Samtala med kunderna om samhällets restriktioner för att minska smittspridning. 

    Vilka söker vi till denna tjänst?

    Serviceminded, positiva, tydliga, noggranna och lagom bestämda personer 🙂
    Du kanske är student, pensionär eller jobbar skift och har möjlighet att jobba vissa vardagar, kvällar och helger på schema. 

    Villkor och förmåner

    Behovsanställning med varierat behov, dock är behovet stort just nu. 
    Arbetspassen är:
    Måndag-Fredag 09.45-15.00, 12.30-17.30, 14.45-20.00
    Lön 145,35 kr/tim + semesterersättning

    Lördag-Söndag 09.45-19.00 
    Lön 145,35 kr/tim + OB 52,37 kr/tim + semesterersättning. 

    Låter det intressant, sök tjänsten med CV och en personlig presentation. 

    Har du frågor vänliga kontakta mig, Tove Ljungar, 070-77 88 354 tove.ljungar@jobzone.se

  • Kundrådgivare till SRV

    Kundrådgivare sökes till SRV Återvinning

     

    Om kunden:

    SRV Återvinning arbetar för en hållbar miljö med sitt moderna sätt att jobba med återvinning.

    Bolaget har sedan starten levererat miljöriktig avfallshantering till hundratusentals nöjda kunder. Man har en verksamhet som omfattar allt från insamling och förädling av återvinningsmaterial och avfall till deponering.

    Deras huvudkontor ligger i Huddinge och har idag ca 280 anställda.

     

    Om tjänsten

    SRV genomför just nu sitt största förändringsarbete någonsin, där målet är att skapa ett enklare och modernare bolag. Här har den nya kund- och marknadsavdelningen en central funktion för att kunna ge bolagets kunder både bästa möjliga service och kvalificerad rådgivning. Vi söker därför nu kundrådgivare, som vill vara med om att bygga upp den nya avdelningen.

    Målet med den nya satsningen är att förenkla både för medarbetarna och för bolagets kunder. De har därför skapat en kund- och marknadsavdelning, som ska säkerställa att de möter kundernas behov av produkter och tjänster.

     

    Arbetsuppgifter

    I ditt arbete som kundrådgivare ger du service och konsultativa råd till både enskilda hushåll, föreningar och företag. Du hanterar avtalsfrågor och reklamationer och gör även besök hos kunder för att se vilken lösning som passar bäst för just den kunden.

    Den här tjänsten är en fantastisk möjlighet för dig som vill medverka till förflyttningen från ett traditionellt återvinningsbolag till ett modernt serviceföretag. Du får ett stort mandat att agera inom din befattning, som är en viktig del av helheten. Du har också möjlighet att vässa din kompetens ytterligare genom både interna och externa utbildningar.

     

    Vem söker vi till denna tjänst?

    Du är resultatorienterad, har en god samarbetsförmåga, kan arbeta i ett högt tempo och är framför allt serviceinriktad. Du har en vilja och förmåga att förstå kundens perspektiv och är genuint intresserad av att skapa goda kundupplevelser.

     

    Krav

    Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av kundrådgivning och gärna dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med LEAN inom tjänstesektorn.

    Du har examen från högskola/universitet, gärna inom ekonomi, service, beteendevetenskap och/eller samhällsinriktade frågor.

    Du har erfarenhet av att dokumentera och optimera kundflöden inom tjänsteföretag eller offentlig verksamhet.

    Du är mycket bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift, och behärskar med fördel även andra språk.

    Du har B-körkort.

     

    Meriterande:

    Erfarenhet av avtalsfrågor eller skattefinansierade frågor.

    intresse för miljö och hållbarhet.

     

    Villkor och förmåner
    Start: Omgående, hänsyn till uppsägningstid tas
    Placering: Stockholm
    Lön: Enligt kollektivavtal

    Vi intervjuar löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!