Lediga jobb

  • Sales Executive / Senior Säljare – New Business till Visolit

    Sales Executive / Senior Säljare – New Business till Visolit

    Är du redo för en spännande resa? Nu söker vi efter dig som vill arbeta med teknik i framkant och vara med och lyfta Visolit till nästa nivå!

    Om rollen

    Som Sales Executive inom New Business på Visolit ansvar du för komplex tjänsteförsäljning av outsourcing, moln- och drifttjänster mot nya kunder inom region Mitt. Självständigt, men uppbackad av ett team av säljkollegor, kommer du axla en ledande roll. Du kommer ansvara för att skapa en marknad av nya affärsmöjligheter och utveckla försäljningen mot nya kunder, där du lyckas presentera bredden i Visolits erbjudande. I rollen som Sales Executive kommer du ansvara för hela försäljningsprocessen från ax till limpa där du äger affären tills kontraktet är signat. Du förstår att försäljning kräver hårt arbete och tillsammans med övriga säljkollegor kommer ni ha stor påverkan i hur kunder och Visolit som bolag utvecklas framöver.

    Arbetsuppgifter i korthet

    • Proaktivt arbeta för att skapa och identifiera nya affärsmöjligheter och genom det din egen marknad av möjligheter
    • Ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering, behovsanalys, offertarbete och driva säljprocessen framåt till förhandling och signering av avtal med kunden
    • Ansvarig för att lyfta fram affärsnyttan och bredden av Visolits tjänstekatalog
    • Arbeta för att etablera och vidareutveckla relationer till beslutsfattare och beslutspåverkare hos nya kunder
    • Driva strategisk försäljning och uppnå förväntade försäljningsmål
    • Aktivt involvera stödfunktioner i försäljningsprocessen genom att hålla en nära kontakt med projektledare, tekniker, pre-sales och andra kollegor för att säkerställa en god leverans till kund

    Vem söker vi till denna tjänst?

    För att lyckas i rollen som Sales Executive tror vi att du har en förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer till personer i ledande positioner. Vi tror att du har ett driv och en energi som gör att du skapar dina egna affärsmöjligheter samtidigt som du har affärssinne nog att dra affärerna i hamn. Du bör också vara lyhörd och kommunikativ där du under behovsanalysen lyckas fånga essensen av vad kunden behöver och strategiskt lyckas förvandla det till affärsmöjligheter och lösningar som maximerar värdet av Visolits tjänst efter kundens verksamhet och mål. Du är också van att arbeta i högt tempo med stundtals korta deadlines. Vidare har du tålamod och uthållighet för att hantera affärer som kräver längre bearbetning. Vi tror också att du trivs med att arbeta självständigt där du får möjlighet att rikta din energi och tid för att leverera mot högt uppsatta mål. I rollen som Sales Executive kommer du vara en förebild för mer juniora säljare vilket gör att du gärna får vara en teamplayer som prestigelöst delar med dig av tips och har en förmåga att skapa goda relationer även till interna stakeholders så som projektledare, säljare och tekniker. Slutligen tror vi också att du har god kunskap inom IT och förstår dig på moln- och outsourcing tjänster.

    Krav

    • 5–7 års dokumenterad erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning inom IT-outsourcing till nya kunder
    • Du har en genuin affärsmässighet och en god teknisk förståelse
    • Du har sannolikt en eftergymnasial utbildning inom sälj & marknad, eller motsvarande erfarenheter
    • Du har en god vana att arbeta strukturerat i CRM-system
    • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
    • Du har Körkort B
    • Du har goda kunskaper i Officepaketet

    Det är meriterande om:

    • Du tidigare har arbetat hands on med teknik inom infrastruktur/IT
    • Du har en utbildning inom IT/Teknik
    • Du har en god förståelse eller erfarenhet inom molntjänster
    • Du har ett lokalt nätverk av beslutsfattare inom Örebro

    Visolit erbjuder

    Du kommer i rollen bli en del av en arbetsplats centralt belägen i Örebro som präglas av värme, humor och en familjär stämning där alla backar upp alla. Detta samtidigt som det finns en stor vilja att utvecklas och möta högt satta målsättningar.

    Du kommer också ta del av:

    • Spännande kunder och utmaningar
    • Marknadens modernaste och omfattande tjänsteportfölj
    • Goda karriärmöjligheter 
    • Kurser, utbildningar och certifieringar
    • Kollektivavtal
    • Konkurrenskraftig lön

    Placeringsort: Örebro

    Om Visolit

    Visolit är Nordens ledande leverantör av intelligenta molntjänster, säkerhet och infrastruktur för små och medelstora företag. Som en snabbväxande teknikkoncern har de stärkt sin geografiska närvaro i hela Norden. Visolit har en omsättning på över 2,6 Miljarder kronor med cirka 1200 anställda. Kontor finns på 11 platser i Norge och Sverige med huvudkontor i Asker i Norge.

    Jobzone tillsätter denna tjänst genom VR-rekrytering! Visolit har valt Jobzone som samarbetspartner i denna rekrytering. Som första företag i Sverige jobbar Jobzone med VR-teknologi i sina rekryteringsprocesser till tjänster inom sälj. Vi vill hitta de vassaste säljarna, och du som söker kommer få gå igenom en spännande process på vägen mot jobbet! Sök redan idag, tjänsten ska vara på plats hos Visolit så snart som möjligt och vi kommer kalla på intervjuer löpande.”

    Jobzone
  • Account Manager till Universitetsmedia-gruppen i Eskilstuna

    Vår Kund
    Är du i starten av din karriär och vill ha ett som arbete som ger dig färdigheter för en lyckad karriär inom säljbranschen?
    Då har du chansen nu!

    Universitetsmedia-gruppen är Sveriges tredje största mediehus inom studentkommunikation.
    Du blir en del av en modern och nyrenoverad arbetsplats i centrala Eskilstuna, med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

    Som nyanställd får du en introduktion i modern försäljnings- och mediekommunikation, produkt- samt datautbildning och en inblick i det svenska studentlivet. Detta kommer att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll!

    Du arbetar i ett fartfyllt klimat med mycket tävlingar och peppande kollegor.

    Dina arbetsuppgifter
    Din uppgift är att kontakta företag över hela Sverige per telefon och e-post för att sälja in studenter som en attraktiv målgrupp för den mediekanal du arbetar med, där företagen får möjlighet att annonsera.

    Dessa är:

    Studieblocket
    Sveriges största studentprojekt och mest använda kollegieblock, grundat på Jönköpings University.

    Studentnytta
    Sveriges största onlineguide till studentvänliga företag, grundat på Mälardalens Högskola.

    Studentinfo-TV
    Digitala informationsskärmar direkt inne på högskolerestauranger och caféer. annonseringsutrymme i olika mediaplattformar.

    Som Account Manager hos Universitetsmedia-gruppen bygger du din egen kundstock som du sedan ansvarar för-/ och adderar ytterligare mediekanaler till.

    Vem söker vi till denna tjänst?
    Vi söker dig som är i starten av din karriär och som brinner för sälj!
    Du har ett driv, en energi och en målmedvetenhet.
    För att lyckas i rollen tror vi att du tycker om att vinna och är villig att arbeta hårt för att nå dit.

    Arbetstider
    Heltid.
    Måndag – torsdag kl. 08:00-17:00 samt fredagar kl. 07:30-16:30

    Krav
    Svenska i tal och skrift. Gymnasieutbildning.

    Tillsättning
    Detta är en direkt rekrytering där du blir anställd av Universitetsmedia-gruppen.

    Jobzone
  • Driven senior .Net utvecklare sökes

    En driven senior .Net utvecklare sökes till ett spännande företag.

    Du tycker om det varierande arbetet som konsult och känner dig bekväm i mötet med nya människor. Du är teknikintresserad och gillar att uppdatera dig med den senaste tekniken. 

    Om tjänsten

    Vår kund startade bolaget år 2000 av konsulter med lång erfarenhet inom systemutveckling och arkitektur kring Microsoft’s serverprodukter och utvecklingsverktyg.

    Deras affärside är att erbjuda konsulttjänster i form av arkitektur och systemutveckling kring Microsofts plattformar med tonvikt på den modernaste tekniken. Med spetskompetens och stort personligt engagemang hjälper vi våra kunder att uppnå optimal affärsnytta.

    Vår kunds grundfilosofi är att genom vår tydliga inriktning och erbjudande ska bli en självklar aktör på marknaden inom deras område.

    Vår kund jobbar med större bank och försäkringsbolag så som Folksam, Länsförsäkringar och DNB bland annat.

     

    Arbetsuppgifter

    Som systemutvecklare kommer du vara den som implementerar lösningsarkitektens vision. Som systemutvecklare i våra uppdrag jobbar vi med granska design och lösningsförslag, programmering i något .Net språk och programmering i SQL. Vi tar även fram batchlösningar och enhetstester samt sätter upp utvecklingsmiljö, konfigurera och utför test. Varje konsultuppdrag är minst 6 månader lång då är man mesta dels ute hos kunden och jobbar. 

    Vem söker vi till denna tjänst?

    Du har naturligtvis mycket goda kunskaper inom Microsoft teknik men det är även meriterande med någon form av verksamhetskunskap, gärna inom bank & försäkring. 

    Vi söker dig som har en drivkraft att utveckla sin kompetens för att företaget ska kunna ta nya uppdrag som kräver kunnande om moderna tekniker och arbetssätt. Vårda sitt personliga nätverk för att bidra med kontakter vid rekrytering av nya konsulter och nya uppdrag.

     

    Krav

    Kandidatexamen inom data/systemvetenskap som lägst

    Minst 3 års erfarenhet inom .net utveckling

    Flytande Svenska i tal och skrift

    Flytande Engelska i tal och skrift

    Meriterande:

    Verksamhetskunskap inom bank och försäkring

    Erfarenhet inom fler programeringsspråk 

    Villkor och förmåner

    Startdatum: Omgående, hänsyn tas till uppsägningstid

    Placeringsort: Centrala Stockholm

    Omfattning: 100%

    Lön: Enligt kollektivavtal

    Urval sker löpande, så sök tjänsten redan idag!

    Jobzone
  • Customer & cargo coordinator

    Vår Kund
    The Wallenius Wilhelmsen group is a market leader in RoRo shipping and vehicle logistics, transporting cars, trucks, rolling equipment and breakbulk around the world.

    In a proactive move to build for the future, Wallenius Wilhelmsen was established in April 2017, creating an efficient and agile ownership and governance structure to enable operational synergies and as well as expansion into new areas of the logistics industry.

    The Wallenius Wilhelmsen group consists of Wallenius Wilhelmsen Ocean, Wallenius Wilhelmsen Solutions, EUKOR and ARC. The group is headquartered in Oslo, Norway with 9.500 employees in 29 countries worldwide.

    Dina arbetsuppgifter
    Cargo Coordination
    • Develop and manage cargo allocation plans in alignment with capacity management
    • Follow up on space availability and deliveries
    • Responsible for liaison with Area Sales Teams, Port Operations and Terminal to enhance space allocations
    • Play an active role in execution of customer prioritization and optimal cargo mix decisions
    • Monitor volume levels and provide input on optimal routing and port rotation across the trade
    • Ability to foresee, identify, and initiate actions to support higher earnings

    Customer Coordination
    • Act as primary customer interface developing customer relationships and guide vessel scheduling based on customer
    requirements
    • Respond to all general customer enquiries, customer bookings and feedback/complaints (follow up)
    • Support account management for your designated customers
    • Monitor customer KPIs and seek corrective action to ensure adherence to performance targets.

    Krav
    Requirements and personal skills
    You are a team player with shipping or logistics experience and a proven track record within customer service. You are a multi-tasker who thrives under pressure and loves the challenge and responsibility of finding a win-win solution for the customer and business. You are result orientated, commercially aware, solution driven and able to focus on details and follow up when necessary. You have excellent communication skills in English, both verbal and written and general computer competence (office programs).

    Tillsättning
    As soon as possible

    Jobzone
  • Orderplockare till Hägersten

    Vår kund i Hägersten behöver stärka upp personalstyrkan 25 nov-17 dec, men kan eventuellt bli förlängt.

    Vi söker dig som

    Är en positiv och trevlig person, gärna med tidigare erfarenhet av orderplock. Du gillar när det rör på sig, är noggrann och har en hög arbetsmoral.

    Arbetsuppgifter

    Uppdraget går ut på att efter beställningslistor manuellt plocka rätt varor till rätt kund.

    För det här jobbet behöver du

    • Ha bra svenska i tal och skrift
    • Vara kvick och noggrann
    • Orka vara på benen hela dagen (förutom rast/lunch)
    • Ha en hög arbetsmoral och en bra attityd

    Meriterande om du tidigare jobbat med orderplock

    Arbetstid 8.00-17.00

    Krav

    För uppdraget kommer vi också att behöva ett utdrag ur belastningsregistret, för snabbare hantering får du gärna beställa ett redan när du ansöker. I det fall du går vidare till en personlig intervju, tar du då med dig detta brev oöppnat.

    https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/

    Jobzone
  • Medarbetare inom produktion och lager i Valletuna

    Till dig som är lite tekniskt lagd har vi nu en öppning hos en av våra kunder i Vallentuna.

    Kunden producerar högkvalitativa och hållbara produkter som återfinns i människors badrumsskåp, garage och städskåp. De utvecklar och producerar kemiska produkter inom personal care, teknik, livsmedel, hushåll och medicinteknik åt sina kunders varumärken. Du kommer att jobba hos ett företag med en god stämning, där arbetsmiljö och trivsel värderas mycket högt. Lagkänslan är på hög nivå.

    Om tjänsten

    Dina arbetsuppgifter är väldigt varierande men med återkommande moment. Du som linjetekniker arbetar vid en produktionslinje, där dina uppgifter och ansvar bland annat är följande:

    • Överse produktionen vid din angivna produktionslinje
    • Ansvara för omställningar av maskiner
    • Se till att upprätthålla kvalitén på produkten

    I arbetet dokumenterar och läser vi mycket på svenska men även engelska. Att tala och skriva svenska obehindrat är därmed ett krav och kunskaper i engelska är meriterande. En god samarbetsförmåga är en egenskap som värderas högt och vidare bör du ha ett naturligt driv där du kan ta egna initiativ samt att du har en god social kompetens. En stor fördel om du är tekniskt intresserad och kan skruva med maskiner.

    Vi söker dig som:

    • är lättlärd och har viljan att lära sig
    • är noggrann och har en god känsla för kvalité
    • kan hantera ett högt tempo utan att tumma på kvalitén
    • kan skruva, meka med maskiner
    • kan svenska obehindrat i tal och skrift

    Meriterande:

    • Tidigare erfarenhet av produktionsarbete
    • Tidigare arbetslivserfarenhet

    Arbetstider

    Måndag – Torsdag 06:42-16:15, Fredag 06.42-14.15 

    (Vid högsäsong kan även sena kvällspass förekomma, så vi ser gärna att du har möjlighet att vara flexibel och kan hoppa in även på dessa vid behov)

    Företaget ligger på gångavstånd från Vallentuna Centrum

    Tjänsten är en hyrrekrytering, där du till en början kommer att vara anställd hos oss på Jobzone och bli uthyrd till kunden som konsult, för att sedan erbjudas en anställning hos kunden.

    Jobzone
  • Key Account Manager till Visolit

    Är du redo för en spännande resa? Vi söker dig som vill lyfta Visolit vidare till nästa nivå.

    Om tjänsten

    Som Key Account Manager hos Visolit har du ansvar att genomföra sälj och kundaktiviteter hos befintliga kunder. Du kommer arbeta proaktivt med att hitta och konkretisera nya affärer hos dina kunder och säkerställa att goda relationer uppfylls för framtiden. Du förstår att försäljning kräver hårt arbete och tillsammans med övriga kollegor kommer ni ha stor påverkan i hur Visolits kunder och hur Visolit som bolag kan utvecklas framåt.

    Arbetsuppgifter i korthet

    • Ansvar för strategi och genomförande gällande samverkan mot kund på operativ, taktisk och strategisk nivå
    • Skapa ett mycket nära och proaktivt samarbete och relation med kund
    • Aktivt jobba med att marknadsföra Visolit och utveckla relationen till kundens övriga beslutstagare
    • Utveckla nya affärsmöjligheter i form av tilläggstjänster och projekt hos kund
    • Förhandla och förlänga avtal
    • Säkerställa och utveckla värdet av Visolits tjänster samt lönsamheten för både kund och Visolit
    • Noga följa och utveckla kundernas NKI

    Vem söker vi till denna tjänst?

    För att lyckas i rollen som KAM har du en stark förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer. Din höga energi och omättliga nyfikenhet i kombination med ditt affärssinne hjälper dig att driva affärerna i hamn och du kan uppfatta behov som kunden där och då inte vet att den behöver. Till din natur är du kreativ, analytisk och självgående. Du förstår vikten av att kunna prioritera ditt arbete och lägga i en extra växel när det krävs. Du är van att arbeta i högt tempo och med stundtals korta deadlines. Du har en naturlig förmåga att skapa förtroende och engagemang hos kunder och andra samarbetspartners där ni tillsammans arbetar fram lösningar som maximerar värdet av Visolits tjänster utifrån kundens verksamhet och mål.

    Krav

    Minst 5 års erfarenhet av teknisk försäljning

    Innehar en affärsmässighet med teknisk förståelse

    Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

    Körkort B

    Vi erbjuder

    • Spännande kunder och utmaningar
    • Högaktuell teknik
    • Goda karriärmöjligheter 
    • Kurser, utbildningar och certifieringar
    • Bra anställningsvillkor
    • Konkurrenskraftig lön

    Placeringsort: Solna

    Om Visolit

    Visolit är Nordens ledande leverantör av intelligenta molntjänster, säkerhet och infrastruktur för små och medelstora företag. Som en snabbväxande teknikkoncern har de stärkt sin geografiska närvaro i hela Norden.Visolit har en omsättning på över 2,6 Miljarder kronor med cirka 1200 anställda. Kontor finns på 11 platser i Norge och Sverige med huvudkontor i Asker i Norge.

    Jobzone tillsätter denna tjänst genom VR-rekrytering! Visolit har valt Jobzone som samarbetspartner i denna rekrytering. Som första företag i Sverige jobbar Jobzone med VR-teknologi i sina rekryteringsprocesser till tjänster inom sälj. Vi vill hitta de vassaste säljarna, och du som söker kommer få gå igenom en spännande process på vägen mot jobbet! Sök redan idag, tjänsten ska vara på plats hos Visolit så snart som möjligt och vi kommer kalla på intervjuer löpande.

    Jobzone
  • Logistikkoordinator till Scan Global Logistics

    Vill du arbeta på en av marknadens främsta speditionsföretag? Sök då tjänsten redan idag

    Om rollen och vem vi söker

    Vi söker dig med kunskap och erfarenhet om hur transportbranschen fungerar. Du har arbetat med ett eller flera transportsätt där du bokat och följt upp transporter. Dina dagar kommer innehålla planering, bokning och uppföljning av transporter med tät dialog med både kunder och leverantörer. Det är mycket meriterande om du arbetat med samtliga transportsätt även om vi för detta uppdrag värderar dina sjökunskaper högst. Har du dessutom erfarenhet av remburshantering (Letter of credit) är du vår ”perfect match”.

    Då rollen innebär internationella kontakter är det viktigt att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du räds inte att lyfta luren och har en ödmjuk framtoning med hög servicenivå såväl internt som externt.

    Är du en lagspelare som samtidigt trivs med att ta egna initiativ och arbeta självständigt kommer du trivas riktigt bra! Din serviceförmåga och goda kommunikativa förmåga kommer skapa stor framgång.

    Vi söker dig som direkt känner igen sig i arbetsbeskrivningen. Du är självgående och vet exakt vad som förväntas och ska prioriteras.  Du vet också att en dag inte är den andra lik. Du föredrar den internationella hetluften och det höga tempo som vanligtvis förekommer.

    Arbetsuppgifter

    • Dokument och kvalitets verifiering
    • Koordinering av skeppningar för olika transportsätt, flyg, sjö och truck
    • Bokning med produkt (flyg, sjö och truck)
    • Uppföljning med produkt
    • Utfärdande av lands-specifika dokument
    • Bokning av kurir
    • För och efter avisering till kund, mottagare och agenter
    • Fakturering till kund

    Krav

    Du har arbetat med ett eller flera transportsätt där du bokat och följt upp transporter

    Svenska och engelska i tal och skrift

    Om Scan Global Logistics

    At Scan Global Logistics, we exist to make the world a little less complicated. We are a global logistics organization with employees and partners all over the world. As well as our leading position in the Nordic market, our global transportation network enables us to reach even the most remote corners of the world.  By bringing a human approach to everyone everywhere, we combine know-how and entrepreneurship to make the small difference that truly matters. We are there wherever you need us. For over 30 years, we have been developing a flexible organization that is geared toward providing personal advice and tailor-made logistics solutions.

    At the core of our DNA is a ‘can-do-attitude’ and the willingness to always walk the extra mile to find the right solution. We support all processes in Supply Chain Management for businesses in every field. Whether you require transportation from A to B or a more complex logistics solution, our goal is to keep you, and your customers, one step ahead. We are Scan Global Logistics and we will keep finding new ways to make the world a little less complicated. 

    Detta är ett konsultuppdrag med snaraste möjliga start. Uppdraget planeras pågå under ca 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum.

    Jobzone
  • Konsultadministratör inom IT till globalt modeföretag

    Konsultansvarig administratör till IT-avdelning på globalt modeföretag

    Vill du bli en del av en historisk IT-resa och arbeta på koncernens IT-avdelning som konsultadministratör i jakten på rätt kompetens och väg framåt i denna förändring? Då kan detta vara ett uppdrag för dig!

    Om tjänsten

    Som konsultadministratör på IT-avdelningen för denna ledande koncern inom modebranschen kommer du tillsammans med ditt team ansvara för hela upphandlingsprocessen av nya konsulter. Du arbetar i ett nära team och ansvarar för att följa de processer och nå de mål som är satta för att nå framgång.

    Uppdraget startar 18 November 2019 och pågår fram till 31 Mars 2020 och det är en heltidstjänst. Kontoret är benäget i Marievik där du arbetar i team i öppet landskap som främjar flexibilitet och kreativt tänkande.

    Arbetsuppgifter

    • Administrera hela konsultprocessen från registrering av jobb, annonsering, CV-granskning, intervjuer, skapa konton och förse med arbetsmaterial samt onboarding/avslut av konsulter.
    • Upprätta avtal och kontrakt
    • Löpande kontakt med internationella leverantörer för att säkerställa att de resurser som behövs I organisationen finns enligt riktlinjer.
    • Första linje-support för alla konsulter eller andra interna/externa intressenter
    • Nära samarbeta med personalansvariga för att säkerställa rätt kompetens till bästa pris
    • Ha full koll på de processer och rutiner som finns samt säkerställa att dessa följs och alltid effektiviseras
    • Utbilda interna konsulter i dessa processer
    •  

    Vem söker vi till denna tjänst?

    Du är en serviceperson som är en fullfjädrad administratör och har god förståelse för processer samt IT och digitalisering då konsulterna verkar inom detta område. Du är framåt och nyfiken och gillar att arbeta i en sammansvetsad grupp och kommer alltid med nya idéer och gott humör! Du är troligtvis strukturerad, tycker om administration och har förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter samt förstå processer.

    Krav

    • Tidigare erfarenhet av liknande roll
    • Behärskar Office 365
    • Kommunicerar obehindrat på Svenska och Engelska i tal och skift
    • Service-minded
    • Erfarenhet av att arbeta med inköp av konsulter samt leverantörkontakt är meriterande

    Villkor och förmåner

    Vi erbjuder en unik chans att få utvecklas som administratör på en av världens ledande koncerner inom modebranschen! Du kommer att få lära dig mycket och vara en del av ett intensivt arbete som pågår i världen just nu – digitaliseringen.

     

     

     

    Jobzone
  • Betongarbetare till Jönköping

    Betongarbetare sökes till Prefab fabrik
    Vi söker dig med hög arbetsmoral

    Vår kund i Jönköping tillverkar olika betongelement efter beställningar. Vi söker vi dig som vill arbeta med kroppen och inte är rädd för att ta i. Du hamnar i ett gott team på ett företag med bra värderingar.

    Din profil

    Vi ser att du har tidigare erfarenhet från betongindustrin, industri eller kanske från byggbranschen. Vi lägger stor vikt på personligheten, viljan och engagemanget. Det är viktigt att du har god förmåga att samarbeta, lätt för att lära dig och har en hög ambitionsnivå att lära dig nya saker.

    Arbetsuppgifter

    Ett team armerar och gjuter betongväggar. När väggarna är klara plockar du bort formarna, slipar och städar. Du använder dig av en vinkelslip som verktyg. 

    Meriterande men inget krav

    • Arbetat med Prefab
    • Ritningsläsning
    • Heta arbeten 
    • Erfarenhet av armering & betong

    Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan slutdatumet har passerats. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader som sedan går vidare till en tillsvidare anställning.

    Jobzone