Administration - Lediga jobb

Det är du som är den verkliga hjälten på företaget! Du som effektivt jobbar bakom kulisserna eller du som är den första man möter personligen eller genom telefon. Utan dig sjunker kvalitén i hela verksamheten. Vi på Jobzone värdesätter det jobb du gör, och vi ser till att våra kundföretag har samma inställning.

Jobzone har många samarbeten med företag som delar vår syn på medarbetare; du som anställd ska känna dig trygg och uppskattad.

Exempel på tjänster inom området är kundsupport, orderadministratör, receptionist, telefonist, VD-assistent och kundtjänstmedarbetare.

    Rensa alla
  • Konsultadministratör inom IT till globalt modeföretag

    Konsultansvarig administratör till IT-avdelning på globalt modeföretag

    Vill du bli en del av en historisk IT-resa och arbeta på koncernens IT-avdelning som konsultadministratör i jakten på rätt kompetens och väg framåt i denna förändring? Då kan detta vara ett uppdrag för dig!

    Om tjänsten

    Som konsultadministratör på IT-avdelningen för denna ledande koncern inom modebranschen kommer du tillsammans med ditt team ansvara för hela upphandlingsprocessen av nya konsulter. Du arbetar i ett nära team och ansvarar för att följa de processer och nå de mål som är satta för att nå framgång.

    Uppdraget startar 18 November 2019 och pågår fram till 31 Mars 2020 och det är en heltidstjänst. Kontoret är benäget i Marievik där du arbetar i team i öppet landskap som främjar flexibilitet och kreativt tänkande.

    Arbetsuppgifter

    • Administrera hela konsultprocessen från registrering av jobb, annonsering, CV-granskning, intervjuer, skapa konton och förse med arbetsmaterial samt onboarding/avslut av konsulter.
    • Upprätta avtal och kontrakt
    • Löpande kontakt med internationella leverantörer för att säkerställa att de resurser som behövs I organisationen finns enligt riktlinjer.
    • Första linje-support för alla konsulter eller andra interna/externa intressenter
    • Nära samarbeta med personalansvariga för att säkerställa rätt kompetens till bästa pris
    • Ha full koll på de processer och rutiner som finns samt säkerställa att dessa följs och alltid effektiviseras
    • Utbilda interna konsulter i dessa processer
    •  

    Vem söker vi till denna tjänst?

    Du är en serviceperson som är en fullfjädrad administratör och har god förståelse för processer samt IT och digitalisering då konsulterna verkar inom detta område. Du är framåt och nyfiken och gillar att arbeta i en sammansvetsad grupp och kommer alltid med nya idéer och gott humör! Du är troligtvis strukturerad, tycker om administration och har förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter samt förstå processer.

    Krav

    • Tidigare erfarenhet av liknande roll
    • Behärskar Office 365
    • Kommunicerar obehindrat på Svenska och Engelska i tal och skift
    • Service-minded
    • Erfarenhet av att arbeta med inköp av konsulter samt leverantörkontakt är meriterande

    Villkor och förmåner

    Vi erbjuder en unik chans att få utvecklas som administratör på en av världens ledande koncerner inom modebranschen! Du kommer att få lära dig mycket och vara en del av ett intensivt arbete som pågår i världen just nu – digitaliseringen.

     

     

     

    Jobzone
  • Uthyrare till Ikano Bostad i Västerås

    Uthyrare till Ikano Bostad i Västerås

    Vill du få möjligheten att arbeta med ett företag vars värderingar baseras på sunt förnuft, enkelhet, att arbeta tillsammans och att våga gå sin egen väg?

    Nu söker i söker en självständig, engagerad och målmedveten uthyrare för lokaler, kontor och kommersiella lokaler till vår kund Ikano Bostad i Västerås.

    Du blir en del av Ikano Bostad, som utvecklar gamla och nya stadsdelar och skapar möjligheter för en bättre vardag genom att erbjuda hållbara och attraktiva fastigheter. Hos Ikano Bostad utgår man från olika perspektiv, en naturlig nyfikenhet och fokus på långsiktighet.

    Om tjänsten

    I den här rollen kommer du att, i nära samarbete med ansvarig förvaltare, att hantera uppsägningar, uthyrning, krav- och avtalshantering samt hyresgästanpassning med tillhörande upphandling och genomförande i projektform. Du kommer att sköta hyresadministration inom ert förvaltningsuppdrag och tillsammans med ansvarig förvaltare se till att lokaluthyrningen fungerar väl och är lönsam.

    Hos Ikano Bostad får du arbeta självständigt och chansen att växa och utvecklas i din roll. Det är en varm och öppen kultur där man bryr sig om varandra, inspirerar varandra och sätter stort fokus på att leva sina värderingar. Ikano Bostad arbetar långsiktigt och alla är delaktiga i att driva utvecklingen av verksamheten. Det är en arbetsmiljö där man skapar möjligheter och vågar utveckla både sig själv och sättet man jobbar på. Tillsammans kan ni åstadkomma någonting ännu bättre!

    Vem söker vi till denna tjänst?

    Eftersom du blir en mycket viktig representant för Ikano Bostad, är dina personliga egenskaper viktiga för oss. Vi tror att du är ansvarstagande, serviceinriktad och noggrann. Du är strukturerad med ekonomiskt sinne och kunskaper inom hyres- och entreprenadjuridik.

    För att lyckas i rollen är du jordnära, nyfiken och att trivs med att arbeta med människor med olika bakgrund och perspektiv.

     Krav

    • Gymnasiekompetens
    • Flytande svenska i tal och skrift, goda kunskaper i Engelska
    • Social och kommunikativ förmåga
    • B-körkort

    Meriterande utbildning:

    • Företagsekonomi
    • Hyresjuridik
    • Fastighetsmäklarutbildning
    • Goda kunskapar i hyreslagstiftning avseende kommersiell verksamhet
    • God branschkännedom
    • Aktiv och systematisk uthyrning och förvaltning av avtal/affärer
    • Vana av att leda och medverka i förhandlingar  

    Villkor och förmåner

    Detta är en direktrekrytering med start hos vår kund snarast möjligt. Självklart tar vi hänsyn till ev uppsägningstid. Rollen är ett vikariat på 12 månader initialt.

     

     

     

    Jobzone